Zdrowie
Zdrowy styl życia
- strona główna portalu

Żyj zdrowo -forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne o zdrowym stylu życia
Obecny czas: Sob Lis 17, 2018 7:17 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: pytanie w sprawie nerwicy
PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 4:13 pm 
Offline
New Member
New Member

Dołączenie: Wto Sty 19, 2010 4:06 pm
Postów: 5
dzien dobry
jestem tu nowa, ale strone czytalam juz w wakacje i probowałam odzywiac sie dieta zgodna z grupa krwi, efekt byl super schudlam 7 kilo , jednak zima jakos mnie zniechecila , głownie brak warzyw i owocow
ale moje pytanie dotyczy głównie choroby jaka mnie męczy od 9 lat, choruje na nerwice lękową,bralam juz leki, staralam sie podejmowac wiele metod aby sobie pomoc jednak choroba jak byla tak nadal jest
zastanawiam sie czy dieta moglaby miec wplyw na chorobe zgoly zwiazana z psychiką
za odpowiedz z góry dziekuje
kami :P


Góra
 Profil  
 

zdrowie



 Temat postu: Re: pytanie w sprawie nerwicy
PostWysłany: Śro Sty 20, 2010 5:21 pm 
Offline
Team Leader
Team Leader

Dołączenie: Wto Cze 24, 2008 7:37 am
Postów: 3294
Cześć kamisia184 :D

Czy masz A lub B ? D'Adamo wszystkim doradza protokół przeciwstresowy (w/g encyklopedii zdrowia ). Teraz nie bardzo mam czas.

Pozdrawiam z Wołomina :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: pytanie w sprawie nerwicy
PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 8:40 am 
Offline
New Member
New Member

Dołączenie: Wto Sty 19, 2010 4:06 pm
Postów: 5
Hej
dzieki za odpowiedz moja grupa to 0 rh+

dzisiaj jade po ksiazke i nie wiem jaka pozycje najlepiej wybrac na start i tu tez serdecznie prosze o rade :P

Kamisia


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: pytanie w sprawie nerwicy
PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 11:40 pm 
Offline
Team Leader
Team Leader

Dołączenie: Wto Cze 24, 2008 7:37 am
Postów: 3294
Cześć Kamisia :D

Ja też mam O ale Rh-. Pocieszę Cię więc, że bardzo szybko zwalczysz problemy. Najgorzej pod tym względem co pisałaś mają osoby z grupą krwi A. Większość uważa, że najlepiej mieć encyklopedię zdrowia D'Adamo...ale książki kierunkowe też mają swoje zalety. Encyklopedia (z wykazem produktów i suplementów, oraz protokołów leczniczych) zawiera dużo ciekawych informacji i opisów zjawisk w formie zrozumiałej dla osoby bez medycznego wykształcenia. Wykaz produktów ma trzy kategorie: produkty korzystne, obojętne i unikać. Też ma podział na wskazane dla wydzielaczy niewydzielaczy. Natomiast książki kierunkowe z serii zwalcz chorobę dietą zgodną z grupą krwi (np.Cukrzyca, Zapalenie stawów, Alergie, Nowotwór itd.) są pomocne zwłaszcza dla tych osób, które mają już dość dobrze "wyhodowane" choroby. Tam produkty są podzielone na 5 kategorii i można z korzystnych wybrać najkorzystniejsze, a z obojętnych dozwolone często (część obojętnych w stanie chorobowym przechodzi do kategorii dozwolonych rzadko, co w praktyce znaczy unikać). Są też odpowiednie komentarze. Najważniejsze jest, aby jadać jak najwięcej zdrowotnych produktów...bo wtedy na inne nie ma już miejsca i proces poprawy następuje szybko. Zajrzyj też do wątku z błędami, który kiedyś założyłam. Może też spodoba Ci się mój wierszyk z podpowiedziami.

Pozdrawiam z Wołomina :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: pytanie w sprawie nerwicy
PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 11:51 am 
Offline
New Member
New Member

Dołączenie: Wto Sty 19, 2010 4:06 pm
Postów: 5
kochana Teso!
dziekuje bardzo za cenne wskazówki ,
wierze bardzo ze uda mi sie tym razem uzyskac poprawe zdrowia a tym samym zdrowo jakby przy okazji sie odzywiac
mąz własnie rozpaczał ze ja mam najfajniej :lol: bo moge jeśc mieso natomiast on gr A tego miesa jak najmniej powinien konsumowac
dociera do mnie własnie, ze ja długi okres czasu własnie miesa unikalam , jadlam głównie warzywa a jesli mieso to niezdrowa kielbase z grila czy schabowe ewentualnie jakies kurczaki
no cóz zabieram sie do przyrzadzania wołowinki z warzywkami mniam mniam
miłego mroznego :P weekendu


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: pytanie w sprawie nerwicy
PostWysłany: Pią Sty 29, 2010 9:38 pm 
Offline
Team Leader
Team Leader

Dołączenie: Wto Cze 24, 2008 7:37 am
Postów: 3294
Cześć kamisia184 :D

Czy już poczułaś różnicę?
Według diet grup krwi Niewydzielacze A mogą jadać trochę więcej mięs(oczywiście nie wszystkich rodzajów) niż Wydzielacze A.
Trochę prześledziłam poradnik D'Adamo m.in. pod kątem różnic w dietach przy odżywianiu zgodnie z grupą krwi i z GenoTypem... powiem Ci, że jeden z GenoTypów jakie może mieć grupa krwi A...żadnego mięsa jeść nie powinien, a inny sporo, pisałam już o tym.

Pozdrawiam z Wołomina :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: pytanie w sprawie nerwicy
PostWysłany: Pon Lut 01, 2010 7:30 pm 
Offline
New Member
New Member

Dołączenie: Wto Sty 19, 2010 4:06 pm
Postów: 5
Hej Tesa

jak na razie mam wiele grzechów ...niestety jadlam chleb i wędline wieprzowa :oops:
ale np jem prawie codziennie brokuła i zalecane warzywa,
jak na razie róznicy nie czuje ale z wlasnej winy bo nie stosuje diety jak nalezy
jedynie co to odrzucilam przetwory mleczne
zima jakos dziala na mnie ogolnie przygnebiajaca i nie mama tak duzej motywacji
ale bede starac sie dalej powoli

buziaczki


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

Planujesz na urlop? - http://wypoczynek.turystyka.pl/


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Redakcja serwisu zdrowo.info.pl informuje, że publikowane komentarze są prywatnym opiniami użytkowników forum i nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. | polityka prywatności