Zdrowie
Zdrowy styl życia
- strona główna portalu

Żyj zdrowo -forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne o zdrowym stylu życia
Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 6:43 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Porada dotycząca zdrowego życia od młodego człowieka
PostWysłany: Śro Kwi 10, 2013 9:13 am 
Offline
New Member
New Member

Dołączenie: Śro Kwi 10, 2013 8:56 am
Postów: 1
Witam. Mam 22 lata i totalnie niezorganizowany tryb życia. Ale ostatnio zaczął mi on doskwierać. Ale zacznijmy od początku.
Od ponad roku mieszkam sam. Troszkę komplikuje to sprawę, bo pracuję od 8 do 16, studiuję zaocznie, więc czasu nie za wiele.
Śniadanie mało kiedy jadam, głównie kawa z rana, co wiem, że jest złe. Obiady na stołówce w pracy, więc to jedyne moje "zdrowe odżywianie". Generalnie mało jem, jakoś nigdy nie jestem głodny, a mam tendencję do tycia. Sportów już praktycznie nie uprawiam, może brak czasu, może brak organizacji, może brak motywacji. Kładę się spać ok północy-godziny pierwszej, bo pracuję jeszcze na komputerze do późna, wstaję o 7, ale wysypiam się, czasami padam wcześniej. Tutaj od razu wypływa ciągła praca przy komputerze. Lubię sobie czasem wieczorem zjeść jakieś paluszki, chrupki czy wafle. Alkoholu mało, okazjonalnie.
I ostatnio pojawił się problem. Otóż coraz bardziej zaczynam czuć się zmęczony, na zajęciach na uczelni bywa, że bierze mnie na sen. Mam problem skupić się na czymś, wykłady przelatują przeze mnie i nic z nich nie pamiętam. Generalnie jakiekolwiek działania związane z myśleniem przychodzą mi trudniej.
Fizycznie też się coraz szybciej męczę. Przeniesienie jakiegoś przedmiotu stanowi czasem dla mnie nie lada wyzwanie. Na sprawności fizycznej też mocno podupadłem.
I tutaj moje pytanie - jak Wy sobie z tym radzicie? Myślę, że większość ma podobnie i ciekawi mnie jak u Was z organizacją. Co warto zmienić, jak to ogarnąć.
Dziękuję z góry za odpowiedzi.


Góra
 Profil  
 

zdrowie