Forum dyskusyjne    

MENU

Strona główna

Forum Dyskusyjne

Żywność transgeniczna

Żylaki

Zdrowe zęby

E-dodatki w żywności

Odchudzanie

Nadmiar cukru

Witaminy

Profilaktyka cholesterolowa

Zdrowe warzywa

Kosmetyki

Kosmetyki naturalne

Komputery szkodzą

Wody mineralne

Wypoczynek w SPA

Polskie uzdrowiska

Telefon a zdrowie

Ziołolecznictwo

Przedwczesne łysienie

Bioenergoterapia

Wady wzroku

Rzuć palenie !

Biorytmy

Horoskop

linki

 

 

Diety

dieta 1000 kalorii

dieta Diamondów

dieta śródziemnomorska

dieta antycellulitowa

dieta a grupa krwi

spalacze tłuszczów

kosmetyki wspomagające odchudzanie

oblicz kalorie

indeks glikemiczny

kalkulator BMI

 

Aktywność fizyczna podczas odchudzania

   Ruch i ćwiczenia fizyczne doskonale wspomagają zdrowe odchudzanie. Jeśli chcesz skutecznie schudnąć, nie zapominaj o wysiłku fizycznym. Ruch przyspiesza przemianę materii, a więc zwiększa skuteczność diety. Poza tym warto pamiętać, że często w efekcie diety chudniemy nie tam, gdzie najbardziej chcielibyśmy schudnąć, warto więc dobrać odpowiednie ćwiczenia, aby wymodelować sylwetkę w tych miejscach, gdzie pragniemy.

   Jeśli do tej pory nasza aktywność fizyczna była niewielka i w związku z tym nasza kondycja jest nie najlepsza, musimy przede wszystkim uwzględnić nasz stan zdrowia i możliwości. Jeśli zabierzemy się do intensywnych ćwiczeń bez przygotowania, możemy sobie tylko zaszkodzić - może dojść do sforsowania układu krążenia, serca, stawów, uszkodzenia kręgów lub do zerwania ścięgien - i w efekcie łatwo zniechęcimy się do się do ćwiczeń. Do wysiłku najlepiej przyzwyczajać się stopniowo.   Smukłej sylwetki nie osiągniemy stosując forsowne ćwiczenia przez krótki okres czasu. Najważniejsze, aby ćwiczenia były regularne oraz właściwie dla nas dobrane. Zanim jednak do nich przystąpisz, przeczytaj poniższe rady:

  • ćwicz w dobrze przewietrzonym pomieszczeniu, a najlepiej na świeżym powietrzu

  • twoje ubranie powinno być luźne i przewiewne (wybierz odzież bawełnianą, gdyż dobrze wchłania pot)

  • rozpocznij ćwiczenia od rozgrzewki, dzięki temu unikniesz zakwasów

  • w miarę możliwości staraj się ćwiczyć rano

  • nigdy nie ćwicz po jedzeniu (miedzy posiłkiem a rozpoczęciem ćwiczeń powinny upłynąć dwie godziny)

  • jeśli wykonujesz forsowne ćwiczenia, dobrze jest mieć osłonięte stawy (kolana, barki), by nie uległy gwałtownemu ochłodzeniu

  • ćwicz regularnie (co najmniej 4 razy w tygodniu)

  • zawsze miej pod ręką niegazowaną wodę mineralną.

   A więc pamiętaj! Stosowanie diety bez wsparcia odpowiednią dawką ruchu nie rozwiąże problemu, a ćwiczenia - doskonale wspomagające zdrowe odchudzanie - poprawiają też samopoczucie i kondycję fizyczną.

W dobrym zdrowiu i doskonałej formie Rower sprzymierzeńcem dobrej formy

 

Jak uniknąć stresu Stres

 

 

 

Porozmawiaj o dietach na forum dyskusyjnym

 

Copyright: © http://zdrowo.info.pl - 2006 r. - informacje o stronie