Forum dyskusyjne    

MENU

Strona główna

Forum Dyskusyjne

Żywność transgeniczna

Żylaki

Zdrowe zęby

E-dodatki w żywności

Odchudzanie

Nadmiar cukru

Witaminy

Profilaktyka cholesterolowa

Zdrowe warzywa

Kosmetyki

Kosmetyki naturalne

Komputery szkodzą

Wody mineralne

Wypoczynek w SPA

Polskie uzdrowiska

Telefon a zdrowie

Ziołolecznictwo

Przedwczesne łysienie

Wady wzroku

Bioenergoterapia

Rzuć palenie !

Biorytmy

Horoskop

linki

 

 

Diety

dieta 1000 kalorii

dieta Diamondów

dieta śródziemnomorska

dieta antycellulitowa

dieta a grupa krwi

spalacze tłuszczów

kosmetyki wspomagające odchudzanie

oblicz kalorie

indeks glikemiczny

kalkulator BMI

 

 

Rower sprzymierzeńcem dobrej formy

    Jazda na rowerze poprawia kondycję, sprzyja odchudzaniu, wspomaga też walkę z cellulitem. Jest też doskonalą profilaktyką chorób cywilizacyjnych, gdyż pomaga pozbyć się stresu. Ponadto pedałowanie jest świetnym treningiem dla układu immunologicznego i kręgosłupa. Jeżeli jeździsz w prawidłowej pozycji czyli z prostymi i lekko wychylonymi do przodu plecami wzmacniasz mięśnie grzbietu i konsekwentnie utrzymujesz kręgosłup w dobrej kondycji. Rower to również sprzymierzeniec Twoich stawów rytmiczne ruchy kolan podczas pedałowania poprawiają produkcję mazi stawowej, dzięki czemu stawy stają się elastyczne i ruchliwe. Jazda na rowerze doskonale wzmacnia też serce i chroni przed chorobami układu krążowej
    Aby jednak w pełni docenić korzyści z jazdy na rowerze, musisz mieć idealnie dla siebie dobrany model. Na co musisz zwracać uwagę kupując rower? Wybierać możesz spośród różnych typów rowerów: miejskich (zwanych holendrami), górskich, trekkingowych. Treki dobrze radzą sobie zarówno na asfalcie jak i na drogach szutrowych. Wybór należy do Ciebie, pamiętaj tylko, aby przy zakupie zwracać uwagę na rozmiar roweru, przede wszystkim na wielkość oraz długość ramy. Przed kupnem roweru koniecznie go wypróbuj: musisz czuć się na nim wygodnie, a siodełko powinno być wystarczająco miękkie (najlepiej żelowe) i dostatecznie szerokie. Bardzo ważne jest też jego ustawienie gdy siedzisz, czubki palców powinny dotykać chodnika. Jeśli możesz oprzeć całe stopy, to znak, iż siedzenie jest za nisko i w czasie jazdy Twoje stawy kolanowe będą obciąż jego


Aktywność fizyczna podczas odchudzania Aktywność fizyczna

 

Jak uniknąć stresu  stres

 

 

 

Copyright: © http://zdrowo.info.pl - 2006 r. - informacje o stronie